10 neophodnih stvari koje svaka zena treba da ima

Nisam bas sigurna da svaka zena treba da ima ovih deset stvari… Ali sam zato sigurna da JA trebam da imam ovih 10 stvari, ali je mozda generalizovani naslov malo bolji. Da me ne bi ko optuzio kako sam egoisticna i egocentricna. Naime, pisem u prvom licu onda kada pricam o svom iskustvu. Ne volim da pametujem drugima, nego da im ispricam sta se meni desilo. Pa, ako izvuku kakvu pouku… super. Nego, dosta digresije… dakle:

10. Definitivno jedan par udobnih cipela. Citala sam Tratincicin post o starkama, i odusevila me prica osobe koja u doba spicoka, stiklica, bijelih cizmica na spic (ja nikad u zivotu nisam nista mrzila ali tu obucu slobodno mogu reci da mrzim) se kune u svoje starke. Ne moraju to biti starke, samo moraju biti udobne. Vjerujte mi da ce modom zanesena mladez da bali po vasim nogama kada vas nakon visesatnog izlaska zamjeti u udobnoj odjeci.

9. Par sati sedmicno koje ces posvetiti sebi. Dakle bilo to mariniranje u sopstvenoj kadi, bilo to preslaganje carapa ili odlazak na bazen, u teretanu… potrebno ti je nesto sto ces uciniti samo za sebe.

8. U mobitelu moras imati barem 5 brojeva obozavatelja, dragih muskih osoba ili bivsih ljubavi sa kojima si u dobrim odnosima. Ako si u vezi sa izuzetno ljubomornom osobom predlazem da im na kraj imena dodas jos slovo A. Tako da Edin postaje Edina, Almir Almira, Nedim postaje Cargo Taxi mob. i tako dalje… U svako doba dana i noci, kada ti ponestane dobrog raspolozenja lijepo je barem dobiti jednu porukicu u kojoj ce ti neko reci da im znacis. Pa makar bili satima daleko, pa makar bili u nekom stotom zivotu…

7. Dnevnik, blogger, album, fasciklu, kutiju, bilo sto u sta mozete da pohranite neke drage predmete, uspomene, pricice ili stvari koje ce vas asocirati na lijepe trenutke u zivotu.

6. Jednu prijateljicu, koju cak i nakon dugo vremena, kada je vidite, sasvim ce vam iskreno reci da ste smrsali, da vam ova nova frizura bolje stoji, i da je ta jakna nesto sasvim predivno. Ostatak veceri cete posvetiti tracevima i pretresanju desavanja u zadnjih mjesec dana kako se niste vidjeli. Pametovanja i savjetovanja o zivotu nece biti.

5. Vozacku dozvolu koju je potpisao Michael Schumacher, vas osobni trener. Na taj nacin su vam dostupne sve cari mora, planine, shoppinga u Hrvatskoj… Ako nemate vozacku onda imajte nesto sto ima jedna moja prijateljica. Barem jedan broj koji mozete okrenuti da vas poveze na more.

4. Barem jednog malog bratica, sestricinu, ili dijete u komsiluku sa kojim mozete da se otkacite, da se igrate, i da budete ono davno zaboravljeno dijete. Sa sopstvenom djecom to i nije moguce do te mjere, uvijek se kose nekakve odgojno-pedagoske metode i problemi.

3. Jednog najboljeg muskog prijatelja, koji je istreniran u jiu-jitsu, karateu, tae kwon do-u. Ako ne poznaje sve te vjestine dovoljno je da je odrastao u mahali. Kao prvo, prijatelji vam nikada ne predstavljaju problem otimanja momaka (osim onih koji uzivaju u Will i Grace seriji), mogu da ostanu pribraniji kada puno popiju pa da vas nose kuci na ledjima onako oduzetu, da vas brane od kojekakvih kretena, da polome noge vasem momku (cisto edukativno), da vam uskoce kada se otkoci nekakav hepek na autu i jednostavno da vam pomognu u svakom trenutku sa stvarima koje su zenskom umu misterija.

2. Veliku zalihu cokolada i jednu vrecu za boks u slucaju PMSa. Tada je najbolje povuci se od svijeta, pozabaviti se vrecom za boks, a snagu nadoknadjivati cokoladom i vodom.

1. Jedan veliki, globalni cilj, prema kojem ce sve da tezi. Recimo meni je cilj (kratkorocni) da se docepam jadranske magistrale, dok mi je dugorocni plan skromna kucica od 200 kvadrata, velika basta sa cukom i troje male djecice. Lokacija: dalmatinsko primorje ili sarajevska mahala. Bitno je da je plan fleksibilan!

3 komentara

  1. Odavno nisam procitala nesto pametnije! Toliko da sam odmeh ucinila neka od pravila! Recimo nazvala neku staru semu, dodala nekoliko -a… I zapitala se zasto nemem vozacki, glupo! Uvjek se vadim na foru ima mi decko auto, zivim u samom centru, nema parkiga… A more, viken za shopping? Curo samo nastavi, uzivam citajuci tvoju stranicu… Cmok:)

Komentariši